Vragen

Activeren van je account bij Club Assistent

  • Ga naar naar onze website www.bredagym.nl .
  • Linksboven klik je op de button 'inloggen'.
  • Gebruik het bij BredaGym bekende e-mailadres.
  • Klik op: wachtwoord (opnieuw) instellen.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.
Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken. 

Installeer de app

Let op: deze app installeer je niet via Google Play of de Appstore maar via je mobiel!

Welke browser moet je gebruiken voor de installatie van de app?
OS Ondersteuning browser
Android Google Chrome
iOS/iPadOS Safari
Windows Google Chrome


Je kunt de app installeren door naar https://www.bredagym.nl/app (vergeet niet de www in te typen) te gaan.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weg geklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geïnstalleerd worden en na enkele seconden aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

  • Voor iOS / iPadOS: Zorg dat je naar de app gaat in Safari. 
    Klik op de link die je in je mail hebt ontvangen en kies link kopiëren. Open dan Safari op je telefoon. Druk, 1 a 2 seconden, midden onder in beeld op de adresbalk. Dan krijg je de optie om de link te plakken.

    Klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. Dit duurt enkele seconden. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm. Als je een andere browser gebruikt dan kun je de app niet installeren op IOS / IPadOS. Dit is een beperking van IOS / IPadOS.

    Opmerking:
    Ben je actief bij meerdere clubs download dan de app van de clubs waar je actief bent en gebruik deze naast elkaar.
U kunt rechtsboven op de pagina klikken op "inloggen".
U kunt hier inloggen met het zelf aangegeven emailadres en wachtwoord.
Weet u uw wachtwoord niet?
Dan kunt u onder deze twee vakjes klikken op "Wachtwoord (opnieuw) instellen"
Vul hier dan het emailadres in welke bekend is bij de ledenadministratie.
Er wordt dan een mail verzonden met een link naar dit emailadres om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Deze mail kan ook in de spam terecht komen.
Ontvangt u geen mail? Dan heeft u mogelijk een emailadres gebruikt wat bij ons niet bekend is.
Probeer het dan nogmaals met een ander emailadres.
 

Installeer de app

Let op: deze app installeer je niet via Google Play of de Appstore maar via je mobiel!

Welke browser moet je gebruiken voor de installatie van de app?
OS Ondersteuning browser
Android Google Chrome
iOS/iPadOS Safari
Windows Google Chrome


Je kunt de app installeren door naar https://www.bredagym.nl/app (vergeet niet de www in te typen) te gaan.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weg geklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geïnstalleerd worden en na enkele seconden aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS: Zorg dat je naar de app gaat in Safari. 
Klik op de link die je in je mail hebt ontvangen en kies link kopiëren. Open dan Safari op je telefoon. Druk, 1 a 2 seconden, midden onder in beeld op de adresbalk. Dan krijg je de optie om de link te plakken.

Klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. Dit duurt enkele seconden. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm. Als je een andere browser gebruikt dan kun je de app niet installeren op IOS / IPadOS. Dit is een beperking van IOS / IPadOS.

Opmerking:
Ben je actief bij meerdere clubs download dan de app van de clubs waar je actief bent en gebruik deze naast elkaar.
Ja, dat kan je zelf doen.

Rechtsboven op de pagina staat "Wachtwoord vergeten" en als je daar op klikt kan je een wachtwoord wijzigen (of aanmaken).
Gebruik hiervoor het e-mailadres dat bij ons in de ledenadminstratie bekend is.
Onze website/app en ledenadminstratie zijn aan elkaar gekoppeld. Dit zorgt er voor dat 1 lid/persoon ook 1 account is.
Leden uit hetzelfde gezin hebben dus allemaal een eigen account, en kunnen helaas niet samen in 1 account.
Wanneer je hetzelfde emailadres wilt gebruiken voor 2 of meer leden uit hetzelfde gezin, heb je dus voor elk lid een eigen wachtwoord nodig.
We weten wel uit ervaring dat het vaak beter werkt, om ook een ander emailadres te gebruiken.
Dus voor elk lid een eigen email en wachtwoord.

Je kunt op twee accounts ingelogd zijn, en er dan tussen switchen

Website:
Wanneer je bent ingelogd, zie je rechtsbovenin de naam van het ingelogde lid.
Als je daar op het pijltje klikt rechts naast de naam volgt er een dropdown menu waarin je opnieuw kunt inloggen.
Vul in dit venster het andere emailadres en wachtwoord in.
(zorg wel dat je hebt gekozen voor ingelogd houden na afsluiten)
Je kunt nu op deze plek switchen tussen beide leden.

App:
In de app kan je een tweede account toevoegen via het menu.
Klik op de 3 horizontale streepjes om in het menu te komen.
Kies hier voor Account Toevoegen.
In geval van gescheiden ouders is dit natuurlijk wel handig, of als ze op een leeftijd komen dat ze het zelf regelen, maar dat je het eigenlijk ook wel graag nog in de gaten houdt.
Ja dit kan! Je moet dan inloggen op de website met emailadres en wachtwoord welke al bij ons is bekend en dan naar de MyClub pagina gaan rechtsbovenin.
Hier kunt u als u helemaal naar beneden scrollt een extra account (naam & emailadres) toevoegen aan het lid.
Als u dan via Wachtwoord Vergeten met dat emailadres een wachtwoordreset mail aanvraagt (mogelijk komt deze in de spam), dan kunt u voortaan met een 2e setje email/wachtwoord inloggen op het bewuste lid.
Een 3e setje is ook mogelijk, dan moet u bovenstaande handelingen nogmaals uitvoeren.
Heeft u ook in de spam/ongewenste mail gekeken? Mogelijk is deze daar terecht gekomen.
Zo niet, stuur dan via het contact formulier (in het menu bij contact) met een vraag over de website een mailtje naar ons, met de naam van het lid en het gewenste emailadres.
Via de site kunt u het lidmaatschap opzeggen d.m.v. het contact formulier in te vullen onder lidmaatschap > lidmaatschap opzeggen.
Bij de juf afmelden is niet afdoende! Dat is voor de juf fijn om te weten, maar zij is niet de ledenadministratie die het lidmaatschap bijhoudt.
Het is en blijft ten alle tijde uw eigen verantwoording om dit bij de ledenadministratie door te geven.
Ofwel via het opzeg formulier, ofwel door zelf een mail te sturen naar leden@bredagym.nl !
Op ons lesrooster kunt u al onze lessen vinden: https://www.bredagym.nl/lesrooster of in het menu onder Lesaanbod > Lesrooster.
Ze zijn gecategoriseerd (recreatie turnen/recreatiie acro/selectie turnen/selectie acro/kleuters en peuters/volwassenen en senioren)
en wanneer u de juiste categorie heeft gekozen ziet u een verdeling van dagen en tijden met de verschillende locaties erachter.
Via het menu Lesaanbod > Locaties kunt u vinden waar al onze locaties zich bevinden.
Komt u er niet aan uit? Stuur dan via het contact formulier uw vraag en kies in het dropdown de juiste lessoort bij "ik heb een vraag over".

 
Nee. Het formulier is eigenlijk alvast het inschrijfformulier. Als de proefles bevalt, dan kunt u via een link in de ontvangen mail direct het lidmaatschap activeren. Als de proefles niet is bevallen, dan kunt u via de andere mail direct afmelden. Zolang het lidmaatschap niet is geactiveerd zullen er geen kosten in rekening worden gebracht! Dit is pas na de proefles, en nadat u het lidmaatschap zelf geactiveerd heeft, en een mailtje heeft ontvangen met "Je bent nu lid van BredaGym!".
Op de pagina contributie (deze kunt u vinden onder het kopje Lidmaatschap) kunt u het recente pdf bestand vinden waar de contributie staffel in staat.
Voor 1 uur recreatie turnen kijkt u in de regel: Recreatieturnen.

Mocht u binnenkort gaan verhuizen of net zijn verhuisd dan kan u het adres aanpassen op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' .

Mocht uw IBAN zijn gewijzigd dan kan u op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' uw nieuwe IBAN invullen.
De vereniging volgt de vakanties van de basisscholen.
Tijdens de schoolvakanties gaan de recreatieve trainingen NIET door.
Voor selectie groepen geldt dat deze doorgaan in de vakantie mits er voldoende leden kunnen komen trainen.
Dit wordt van te voren met de leden gecommuniceerd. U kan ook in de app zien of een training wel of niet doorgaat.
Op ons lesrooster kunt u al onze lessen vinden: https://www.bredagym.nl/lesrooster of in het menu onder Lesaanbod > Lesrooster.
Ze zijn gecategoriseerd (recreatie turnen/recreatiie acro/selectie turnen/selectie acro/kleuters en peuters/volwassenen en senioren)
en wanneer u de juiste categorie heeft gekozen ziet u een verdeling van dagen en tijden met de verschillende locaties erachter.
Via het menu Lesaanbod > Locaties kunt u vinden waar al onze locaties zich bevinden.
Komt u er niet aan uit? Stuur dan via het contact formulier uw vraag en kies in het dropdown de juiste lessoort bij "ik heb een vraag over".

 
Nee. Het formulier is eigenlijk alvast het inschrijfformulier. Als de proefles bevalt, dan kunt u via een link in de ontvangen mail direct het lidmaatschap activeren. Als de proefles niet is bevallen, dan kunt u via de andere mail direct afmelden. Zolang het lidmaatschap niet is geactiveerd zullen er geen kosten in rekening worden gebracht! Dit is pas na de proefles, en nadat u het lidmaatschap zelf geactiveerd heeft, en een mailtje heeft ontvangen met "Je bent nu lid van BredaGym!".
Op de pagina contributie (deze kunt u vinden onder het kopje Lidmaatschap) kunt u het recente pdf bestand vinden waar de contributie staffel in staat.
Voor 1 uur recreatie turnen kijkt u in de regel: Recreatieturnen.
De vereniging volgt de vakanties van de basisscholen.
Tijdens de schoolvakanties gaan de recreatieve trainingen NIET door.
Voor selectie groepen geldt dat deze doorgaan in de vakantie mits er voldoende leden kunnen komen trainen.
Dit wordt van te voren met de leden gecommuniceerd. U kan ook in de app zien of een training wel of niet doorgaat.

Activeren van je account bij Club Assistent

  • Ga naar naar onze website www.bredagym.nl .
  • Linksboven klik je op de button 'inloggen'.
  • Gebruik het bij BredaGym bekende e-mailadres.
  • Klik op: wachtwoord (opnieuw) instellen.
  • Check je mail, en stel een nieuw wachtwoord in.
Via de app van club-assistent worden last-minute wijzigingen en ook activiteiten die betrekking hebben op de les gecommuniceerd.
Ook kun je direct wijzigingen (ziekte, afwezigheid) doorgeven aan de trainer.
Om goed op de hoogte te zijn, is het dus belangrijk de app te downloaden en gebruiken. 

Installeer de app

Let op: deze app installeer je niet via Google Play of de Appstore maar via je mobiel!

Welke browser moet je gebruiken voor de installatie van de app?
OS Ondersteuning browser
Android Google Chrome
iOS/iPadOS Safari
Windows Google Chrome


Je kunt de app installeren door naar https://www.bredagym.nl/app (vergeet niet de www in te typen) te gaan.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weg geklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geïnstalleerd worden en na enkele seconden aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

  • Voor iOS / iPadOS: Zorg dat je naar de app gaat in Safari. 
    Klik op de link die je in je mail hebt ontvangen en kies link kopiëren. Open dan Safari op je telefoon. Druk, 1 a 2 seconden, midden onder in beeld op de adresbalk. Dan krijg je de optie om de link te plakken.

    Klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. Dit duurt enkele seconden. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm. Als je een andere browser gebruikt dan kun je de app niet installeren op IOS / IPadOS. Dit is een beperking van IOS / IPadOS.

    Opmerking:
    Ben je actief bij meerdere clubs download dan de app van de clubs waar je actief bent en gebruik deze naast elkaar.
U kunt rechtsboven op de pagina klikken op "inloggen".
U kunt hier inloggen met het zelf aangegeven emailadres en wachtwoord.
Weet u uw wachtwoord niet?
Dan kunt u onder deze twee vakjes klikken op "Wachtwoord (opnieuw) instellen"
Vul hier dan het emailadres in welke bekend is bij de ledenadministratie.
Er wordt dan een mail verzonden met een link naar dit emailadres om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Deze mail kan ook in de spam terecht komen.
Ontvangt u geen mail? Dan heeft u mogelijk een emailadres gebruikt wat bij ons niet bekend is.
Probeer het dan nogmaals met een ander emailadres.
 

Installeer de app

Let op: deze app installeer je niet via Google Play of de Appstore maar via je mobiel!

Welke browser moet je gebruiken voor de installatie van de app?
OS Ondersteuning browser
Android Google Chrome
iOS/iPadOS Safari
Windows Google Chrome


Je kunt de app installeren door naar https://www.bredagym.nl/app (vergeet niet de www in te typen) te gaan.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weg geklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geïnstalleerd worden en na enkele seconden aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS: Zorg dat je naar de app gaat in Safari. 
Klik op de link die je in je mail hebt ontvangen en kies link kopiëren. Open dan Safari op je telefoon. Druk, 1 a 2 seconden, midden onder in beeld op de adresbalk. Dan krijg je de optie om de link te plakken.

Klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. Dit duurt enkele seconden. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm. Als je een andere browser gebruikt dan kun je de app niet installeren op IOS / IPadOS. Dit is een beperking van IOS / IPadOS.

Opmerking:
Ben je actief bij meerdere clubs download dan de app van de clubs waar je actief bent en gebruik deze naast elkaar.
Ja, dat kan je zelf doen.

Rechtsboven op de pagina staat "Wachtwoord vergeten" en als je daar op klikt kan je een wachtwoord wijzigen (of aanmaken).
Gebruik hiervoor het e-mailadres dat bij ons in de ledenadminstratie bekend is.
Onze website/app en ledenadminstratie zijn aan elkaar gekoppeld. Dit zorgt er voor dat 1 lid/persoon ook 1 account is.
Leden uit hetzelfde gezin hebben dus allemaal een eigen account, en kunnen helaas niet samen in 1 account.
Wanneer je hetzelfde emailadres wilt gebruiken voor 2 of meer leden uit hetzelfde gezin, heb je dus voor elk lid een eigen wachtwoord nodig.
We weten wel uit ervaring dat het vaak beter werkt, om ook een ander emailadres te gebruiken.
Dus voor elk lid een eigen email en wachtwoord.

Je kunt op twee accounts ingelogd zijn, en er dan tussen switchen

Website:
Wanneer je bent ingelogd, zie je rechtsbovenin de naam van het ingelogde lid.
Als je daar op het pijltje klikt rechts naast de naam volgt er een dropdown menu waarin je opnieuw kunt inloggen.
Vul in dit venster het andere emailadres en wachtwoord in.
(zorg wel dat je hebt gekozen voor ingelogd houden na afsluiten)
Je kunt nu op deze plek switchen tussen beide leden.

App:
In de app kan je een tweede account toevoegen via het menu.
Klik op de 3 horizontale streepjes om in het menu te komen.
Kies hier voor Account Toevoegen.
In geval van gescheiden ouders is dit natuurlijk wel handig, of als ze op een leeftijd komen dat ze het zelf regelen, maar dat je het eigenlijk ook wel graag nog in de gaten houdt.
Ja dit kan! Je moet dan inloggen op de website met emailadres en wachtwoord welke al bij ons is bekend en dan naar de MyClub pagina gaan rechtsbovenin.
Hier kunt u als u helemaal naar beneden scrollt een extra account (naam & emailadres) toevoegen aan het lid.
Als u dan via Wachtwoord Vergeten met dat emailadres een wachtwoordreset mail aanvraagt (mogelijk komt deze in de spam), dan kunt u voortaan met een 2e setje email/wachtwoord inloggen op het bewuste lid.
Een 3e setje is ook mogelijk, dan moet u bovenstaande handelingen nogmaals uitvoeren.
Heeft u ook in de spam/ongewenste mail gekeken? Mogelijk is deze daar terecht gekomen.
Zo niet, stuur dan via het contact formulier (in het menu bij contact) met een vraag over de website een mailtje naar ons, met de naam van het lid en het gewenste emailadres.
Via de site kunt u het lidmaatschap opzeggen d.m.v. het contact formulier in te vullen onder lidmaatschap > lidmaatschap opzeggen.
Bij de juf afmelden is niet afdoende! Dat is voor de juf fijn om te weten, maar zij is niet de ledenadministratie die het lidmaatschap bijhoudt.
Het is en blijft ten alle tijde uw eigen verantwoording om dit bij de ledenadministratie door te geven.
Ofwel via het opzeg formulier, ofwel door zelf een mail te sturen naar leden@bredagym.nl !

Mocht u binnenkort gaan verhuizen of net zijn verhuisd dan kan u het adres aanpassen op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' .

Mocht uw IBAN zijn gewijzigd dan kan u op de MyClub pagina bij 'Mijn gegevens wijzigen' uw nieuwe IBAN invullen.
BredaGym... Laat je horen...
HOPPA!!!
Terug naar boven